nUSANTARa - Ia telah
mengambil saluran YouTube RT kurang daripada 12 bulan lagi 2-3 bilion tontonan
untuk video pada rangkaian perkongsian media, kerana RT meraikan ulang tahun ke
10 tahun dan kekal di hadapan CNN, BBC dan lain-lain pesaing TV arus perdana.
"RT
kekal pemimpin DUNIA untuk beberapa tahun dari segi menjana kandungan berita
yang menikmati permintaan yang tinggi dengan penonton antarabangsa," kata
Kirill Karnovich-Valua, Ketua Projek Online di salurannya. "Kami sentiasa
berinteraksi dengan penonton, mengkaji sikap dan minat mereka untuk membuat
projek-projek pasti RT talian semasa dan masa depan yang paling sesuai dengan
mereka."
Anniversary
present: RT first news network
to hit 3bn views on YouTube . . .
It has
taken RT’s YouTube channels less than 12 months to go from 2 to 3 billion views
for its videos on the media sharing network, as RT celebrates its 10-year
anniversary and stays ahead of CNN, BBC and other mainstream TV rivals.
Malah
lebih daripada tahun-tahun sebelumnya, RT telah dapat menarik penonton dengan
rakaman yang sering menunjukkan bahagian yang berbeza peristiwa berita yang
besar, atau klip asal yang tidak dapat dilihat di tempat-tempat lain.
"Pada
pendapat saya pasaran telah menjadi sedikit lebih homogen kerana ia membangun,
itulah sebabnya ia menyeronokkan untuk bekerja dengan RT pada platform yang
kandungan nilai dari perspektif yang tidak sentiasa diwakili dalam berita arus
perdana," kata Ivor Crotty, Ketua Media Sosial RT.
Even more
than in previous years, RT has been able to attract viewers with footage that
often shows a different side of big news events, or original clips that can’t
be seen anywhere else.
Pelbagai
saluran RT - termasuk RUPTLY, cabang agensi berita yang - telah bekerja
bersama-sama untuk menyampaikan berita melalui platform baru.
"Walaupun peningkatan pertumbuhan adalah dihubungkan dengan skala, kita juga organisasi yang lebih baik daripada kami setahun yang lalu. Kerja berpasukan dengan Ruptly telah membuat sumbangan besar kepada pertumbuhan kami pada tahun ini, menyampaikan viral seperti sami Shaolin. Kami juga livestreaming lebih dalam menegak Rusia dan Sepanyol dan itu sungguh popular dengan YouTubers, "kata Crotty.
Sudah tentu, sebagai saluran yang menandakan 10 tahun ke udara dan 8 tahun di YouTube, RT juga dapat bergantung kepada katalog mereka semakin meluas ribu video yang lalu, yang terus berada dalam permintaan.
Selepas mengambil masa 6 tahun untuk mencapai bilion kali pertama, saluran RT, yang kini mempunyai lebih 3 juta pelanggan, hanya mengambil masa 18 bulan untuk mencapai 2 bilion, dan memukul semasa 3 bilion peristiwa ini dalam masa kurang 1/3.
Selepas
melancarkan perkhidmatan baru di Jerman, Cina, dan Perancis, bersama-sama
dengan perkhidmatan yang popular Sepanyol dan Arab, RT bersedia untuk
pertumbuhan yang lebih pantas pada 2016.
After
taking six years to reach its first billion views, RT’s channels, which now
have over three million subscribers, took just 18 months to reach two billion,
and hit the current three-billion milestone in a third less time.
After
launching new services in German, Chinese, and French, together with its
popular Spanish and Arabic services, RT is poised for even faster growth in
2016.
No comments:
Post a Comment
Note: only a member of this blog may post a comment.